First Responder Simulation Bundle: Police Firefighting
Detta paket innehåller Police Simulator: Patrol Officers & Firefighting Simulator - The Squad. Police Simulator: Patrol Officers Välkommen till Brighton! Anslut dig till poliskåren i denna fiktiva amerikanska stad och upplev vardagslivet som polis. Börja med felparkeringar och klättra uppåt för att ta dig an större ansvar. Bli en del av samhället i Brighton, lär känna närområdet och utför de dagliga arbetsuppgifterna som polis för att bekämpa brott under ditt skift. Var alltid hård, men rättvis: respektera lagen och få mer erfarenhet för att låsa upp fler områden, distrikt och arbetsuppgifter! POLICE SIMULATOR: PATROL OFFICERS innehåller ett dynamiskt trafiksystem som skapar trafikflöden och bilolyckor organiskt, samt akutsituationer som dyker upp slumpmässigt under dina skift. Var redo att rycka ut på ett ögonblick! Stig in i den öppna världen i Brighton där du kan välja vilka områden du patrullerar och håller trygga. Patrullera tre unika distrikt som vart och ett innehåller flera områden. Alla har en tydlig stil: från höghusen i centrum till de historiska byggnaderna i Brixton. Firefighting Simulator - The Squad Det brinner! I Firefighting Simulator-The Squad kan du bli en del av brandkåren i en amerikansk storstad och uppleva hur det känns att släcka bränder. Slå på sirenen på din brandbil, ta din brandslang och släck realistiska bränder och rädda liv. Upptäck över 40 olika utryckningsplatser runt om i staden, som är baserad på USA:s västkust. Utrusta dig med riktig brandmansutrustning, som hjälm, kängor och ett andningsskydd som är välkänt bland tillverkare av skyddsutrustning i Nordamerika. Vare sig du jobbar på ett industriområde, i en förort eller i centrum så behöver staden din insats!