FINAL FANTASY X/X-2 HD Remaster
FINAL FANTASY X/X-2 HD Remaster tar de tidlösa klassikerna till dagens generation av fans, gamla som nya. FINAL FANTASY X berättar historien om en stjärnspelare i blitzball, Tidus, som reser tillsammans med den unga och vackra summonern Yuna på hennes uppdrag att rädda Spira från en ändlös cykel av förstörelse orsakad av det kolossala hotet Sin. FINAL FANTASY X-2 återvänder till Spira två år efter det Eviga Lugnet har inletts. Efter att ha sett en mystisk men bekant bild i en sfär, blir Yuna en sfärjägare och ger sig tillsammans med sina följeslagare Rikku och Paine ut på ett uppdrag världen runt för att hitta svar på mysteriet. Lev dig in helt och hållet i Spiras värld när du njuter av över 100 timmars gameplay totalt i de två klassiska titlarna. Innehåll: Förbättrad HD-grafik -Hjältar, skurkar, monster, miljöer och mellansekvenser har fått ett HD-lyft så att du kan uppleva dessa klassiska spel med fantastisk uppdaterad grafik. Klassisk eller ny musik – du väljer -Skräddarsy ditt gameplay och växla fritt mellan den omarbetade musiken eller den klassiska musiken från originalspelen. Över 100 timmars gameplay -Återupplev alla strider och känslosamma ögonblick med över 100 timmars kombinerat gameplay totalt.