Farming Simulator 19 - Rottne DLC
Vi har lagt till nya skogsmöjligheter med Rottne DLC-paket för att låta din Farming Simulator 19-upplevelse växa! Detta DLC-paket innehåller två nya fordon från Rottne, ett av branschens ledande skogsutrustningsföretag: - Rottne F20D: Skotare - Rotthe HD21D: Skogsskördare När du laddat ned detta nedladdningsbara innehåll blir detta extra innehåll synligt och tillgängligt via butiken i spelet. Se till att du har tillräckligt med spelvaluta för att köpa dem! Detta nedladdningsbara innehåll ingår i säsongspasset.