Far Cry 3: DELUXE-SAMLINGSPAKET
Få ännu mer vansinne med samlingspaketet Far Cry 3 Deluxe. Innehåller sex enspelaruppdrag, fyra sällsynta djur att jaga, pilbåge och signalpistol för flerspelarspel och alla tidigare bonusar från Spela apa-paketet, De försvunna expeditionerna, Krigarpaketet och Rovdjurspaketet.