Familjen Addams - Kaos i hemmet
De är läskiga, de är knasiga och en mystisk besökare vill ta över deras kusliga herrgård! Bara du och dina vänner kan hjälpa Wednesday, Pugsley, Gomez och Morticia att rädda familjen Addams herrgård i ett roligt 3D-äventyr för upp till fyra spelare. Utforska herrgårdens mörkaste hörn och magiska mysterier som aldrig förr för att avslöja hemligheter och rädda det legendariska huset. Använd de välkända karaktärernas specialförmågor, som Gomez sabelmazurka och Wednesdays tama bläckfisk Sokrates, för att lösa pussel och hitta reliker som avslöjar herrgårdens hårresande historia. Tävla med och mot vänner i minispel där ni får ta till alla medel för att vinna. Familjens spelkväll är på väg att bli ruggigt spännande! Det är avskyvärt, det är fruktansvärt, det är hemma – så slå er samman och rädda familjen Addams herrgård för en fruktansvärt kul upplevelse!