Fallout 4: Nuka-World (PC)
Res till Nuka-World, en vidsträckt nöjespark som ursprungligen tillägnades den uppfriskande smaken av Nuka-Cola – nu en laglös stad full med Raiders! Utforska en helt ny region med spännande parkzoner som Safari Adventure, Dry Rock Gulch, Kiddie Kingdom och Galactic Zone! Led hänsynslösa gäng med Raiders för att erövra bosättningar, och forma Commonwealth efter din vilja (om du vill). Upplev nya uppdrag och nytt innehåll med Nuka-World-tillägget för Fallout 4. Ha en trevlig åktur! (Basspelet Fallout 4 krävs.)