Fallout 4: High Resolution Texture Pack
Upplev ödemarken som du aldrig sett den förut med Fallout 4 High-Resolution Texture Pack! Samtliga platser förbättrats med detaljer av yppersta klass, från de förstörda byggnaderna i Lexington till stränderna i Boston Harbor, och vidare.