Fallout 4: Far Harbor (PC)
Ett nytt fall från Valentine’s Detective Agency tar dig ut på jakt efter en ung kvinna och en hemlig koloni med Synths. Färdas utanför Maines kust till Far Harbor, där en högre nivå av strålning skapat en vildare värld. Navigera genom den växande konflikten mellan Synths, Children of Atom och den lokala ortsbefolkningen. Kommer du att skapa fred i Far Harbor och i så fall, till vilken kostnad? Far Harbor-tillägget innehåller en massiv ny landmassa att utforska, fylld med nya fraktionsuppdrag, bosättningar, dödliga varelser och avancerad utrustning att plundra. (Basspelet Fallout 4 krävs.)