Fallout 4: Automatron (PC)
Den mystiska Mechanist har släppt lös en hord av onda robotar i Commonwealth inklusive den lömska Robobrain! För att segra måste du jaga dessa automatiserade fiender och skörda deras delar för att skapa och modifiera dina egna anpassade robotföljeslagare. Välj robotens armar, rustningar, förmågor, vapen, färgscheman och till och med röster från hundratals möjliga moddar. (Basspelet Fallout 4 krävs. Avsett för Fallout 4-karaktärer nivå 15 eller högre.)