Fallout 4: 500 Creation Credits (PC)
Skaffa 500 Creation Credits som kan användas i Fallout 4. Bläddra igenom urvalet i spelet efter kategori och använd dina Credits för att köpa innehåll. Creations är kompatibla med huvudspelet och de officiella tilläggen.