Fall Guys - Carbon Knight
Besegra eller bli kompis med drakar med den här vackra rustningen i svart och guld! Tornerspela mera! Innehåller: Carbon Knight (hel kostym) Fall Flaunting (emoji) 1000 x Show-Bucks!