Fall Guys - Banana Tropic Pack
Upplev frestande den smaken av Banana Tropic! Tillverkad med omsorg och fylld av fruktiga härligheter är det det ultimata kolsyrade vattnet för de som söker en smak av paradiset. Innehåller: Banana Tropic (hela kostymen) 300 Show-Bucks!