Fall Guys - 1000 Show-Bucks
Show-Bucks är en valuta i spelet som du kan använda för att köpa föremål i spelet som anpassar olika aspekter av din Fall Guy, som kostymer, färger och mönster! Det här paketet ger dig 1000 Show-Bucks! Fall Guys-spelet krävs. Show-Bucks är begränsat till användarkonto och plattform.