Fade to Silence
Fade to Silence tar med spelaren till en frusen, postapokalyptisk värld där naturen och fienderna innebär en ständig överlevnadskamp. En gåtfull berättelse, den ständiga jakten på resurser, balansen mellan kortsiktiga behov och långtidsmål samt en intensiv atmosfär gör det här till ett unikt överlevnadsäventyr. #Utforska ett stort vinterlandskap: Från ett fruset floddelta till tidigare grönskande jordbruksmarker och täta skogar, där varje område har massor av platser att utforska. #Laddad atmosfär och oförlåtande spelmekanik. Det här är ett spel för strateger. #Slädexpeditioner med vargar: Packa din släde, ta med en följare och ge er ut på en lång expedition genom fjärran regioner. #Rekrytera följare för att få tillgång till bättre utrustning som förbättrar dina överlevnadschanser. #Ett utforskarläge låter dig undersöka världen och uppleva berättelsen i din egen takt. #Led dina följare och håll dem vid liv. Du kommer att ställas inför svåra beslut.