Fable II – See the Future (Gratis)
Förhöj din Fable II-upplevelse med det här kostnadsfria nedladdningsbara innehållet.Murgo, handlare i högst ovanliga och magiska föremål, har återvänt till Bowerstone, och i hans karavan väntar några unika gåvor på dig.För att spela de nya uppdragen och uppleva alla samarbetsfunktioner i See the Future måste båda de samarbetande spelarna ladda ned paketet See the Future (Premium).Om du vill samarbeta med en spelare som redan har laddat ned Fable II See the Future, måste du ladda ned paketet Fable II See the Future (Gratis).