Fable II - Knothole Island (Premium)
Upptäck nya uppdrag, platser, personer och mer i premiumpaketet av Knothole Island.Träffa ubåtskarlen Gordon i Bowerstone-marknadens hamn, där du får många unika gåvor som lockar dig att göra en färd till den mystiska ön. Där kommer du att ge dig ut på nya uppdrag, kämpa mot nya varelser och hitta Albions mest sällsynta vapen, kläder och brygder.Du kan även se din placering på över 50 nya rankningslistor på Lionhead.com.Om du har paketet Knothole Island (Premium) och vill samarbeta var som helst i Albion samarbete, så måste din medspelare ha antingen paketet Fable II Knothole Island (Gratis) eller (Premium).För att uppleva hela upplevelsen av samarbete på Knothole Island måste båda spelarna ladda ner paketet Knothole Island (Premium).