Extra scenario "Thirteen Heroes"
Scenariot "Thirteen Heroes" läggs till. ▼Thirteen Heroes Tretton utvalda hjältar, tagna från de som pryder sidorna till Romance of the Three Kingdoms, som samlas för att kämpa om kontroll över landet!