Extra scenario "The God of War, Surrounded"
Scenariot "The God of War, Surrounded" läggs till. ▼The God of War, Surrounded Efter Liu Beis intåg i Shu lämnar han över befälet över Jing Provinces militära styrka till Guan Yu. Guan Yu tågar mot Fan Castle i Xiangyang, men blir ansatt av Wu-styrkan som kommit för att hjälpa Cao Cao. Ett anfall av Wu och Wei i dubbel omfattning som sätter den största av hjältar i stor fara.