Expeditions: A MudRunner Game - Pioneer Pack (Windows)
Utmana dig själv i det okända med fyra unika varianter av lastbilar, Step310E SE, Don 71 SE, Loadstar 1700 SE och Actaeon SE. Hitta de perfekta justeringarna som passar din stil då dessa lastbilar har olika egenskaper som ger den en ny touch jämfört med sina ursprungilga varianter. Pioneer Pack ingår även i Supreme-utgåvan av Expeditions: A Mudrunner game.