Exklusivt Battle Over Berlin-paket
Detta exklusiva paket är begränsat till ett köp och kommer att hjälpa dig på slagfältet. Det innehåller en exklusiv bonuslast med förstärkningar samt välbehövda förnödenheter och guld.