Executive Privilege Pack
Du har aldrig låtit någon annan tala om för dig vad du ska göra, så varför låta oss komma undan med det? Regeringsprivilegium-paketet struntar i maktdelningsprincipen och ger dig befogenet att göra Saints Row IV-världen till din egen. Lura din väg till en tom seger idag!