Evil Dead: The Game - Ash Williams Gallant Knight Outfit
För en fajt på klassiskt manér är det bäst att klä sig för rollen. Iklädd Ash tappra riddarrustning är du redo att ta dig an "screwheads", "deadites" och alla andra som kommer för att bråka.