Evil Dead: The Game - 2013 bundle
Upplev skräcken från 2013 års Evil Dead med ett paket som innehåller ikoniska överlevande Mia och David, nu tillgänglig för Evil Dead: The Game! The Evil Dead 2013-paketet innehåller: Ny överlevare: Mia - Använd Mias förmåga att kanalisera sin skräck till bonusskador samtidigt som den förblir ogenomtränglig för demoninnehav. Mias alternativa klädstil - Mias ikoniska röda klänning från filmen, perfekt för att leka i ett ösregn av blod. Ny överlevare: David - Vad det än krävs, kommer David att vara där till slutet. Hans team-boostande förmågor gör honom till en naturlig övervakare för gruppen. Och om han får tag på det nya spikpistolvapnet, kommer han att orsaka rejäl skada.