EURO Skin Pack
Prickskyttar i alla länder, förenen eder! Sätt europeisk prägel på Kuamar med exklusiva flaggvapenutseenden till alla vapen i spelet. Kräver grundspelet Sniper Ghost Warrior Contracts 2.