Escape From Starkiller Base-nivåpaket
Escape From Starkiller Base-nivåpaketet utvidgar upplevelsen i LEGO Star Wars: The Force Awakens med ett helt nytt äventyr som inte finns med i filmen. Efter att ha kraschlandat på ytan till Starkiller Base måste ett par piloter från motståndsrörelsen och deras lojala astromech lura Första orden för att fly från planeten innan den exploderar!