Episode 3
De tre nya episoderna "A Brilliant Scheme", "Elite" och "Struggle to Survive" kommer att läggas till i ditt Survey Mission. *Denna produkt finns med i "Set med alla episoder" som innehåller alla 9 episoder. Se till att du inte råkar köpa något flera gånger.