episod 5: Ingen tid kvar
Det sista avsnittet i en serie på fem delar som utspelar sig i Robert Kirkmans prisbelönta zombieapokalyps. Tiden rinner ut och oddsen är emot dig och Clementines öde ligger i dina händer. Dina val kulminerar i en förbluffande avslutning av denna första säsong av The Walking Dead.Köp av detta spel kräver The Walking Dead - Episode 1: A New Day.