episod 4: Bakom varje horn
Avsnitt fyra av fem i spelserien som utspelar sig i Robert Kirkmans prisbelönta universum. Efter en hemsk förlust anländer gruppen till Savannah på jakt efter räddning från hemskheterna runt omkring dem. De förföljs av ett osynligt mänskligt hot och ett konstant hot från de odöda och måste lära sig hantera den allt mer paranoida gruppen och skydda Clementine.Köp av detta spel kräver The Walking Dead - Episode 1: A New Day.