episod 3: En lång väg kvar
Avsnitt tre av fem i spelserien som utspelar sig i Robert Kirkmans prisbelönta universum. Förräderi inom gruppen leder till en förödande serie händelser i det känslomässigt mest turbulenta avsnittet hittills!Kommer de svåra val du gjorde i avsnitt ett och två komma tillbaka och hemsöka dig eller visar de sig vara kloka beslut?För köp av detta nedladdningsbara innehåll krävs The Walking Dead - Episode 1: A New Day.