Enter the Dominatrix
Om du redan äger Season-passet ska du INTE köpa detta här eftersom du då måste betala en gång till. Enter the Dominatrix avslöjar det vilda hålligånget från den ursprungliga visionen för den inställda SR3-expansionen. Steelport har tagits över av dominatrixen och endast Saints kan hindra henne från att spärra in alla i ett virtuellt fängelse! Inklusive bakom kulisserna-kommentarer och återkomsten några av fansens favoritkaraktärer.