Enorm dryck – 250 ledtrådar
Med de här 250 ledtrådarna kan du utforska den magiska sagan utan att nånsin tappa bort dig! Ledtrådar låter dig se närmaste möjliga handling eller hoppa över minispel du tycker är lite för svåra.