Enigmatis Bundle
Utforska den idylliska bygden Maple Creek, lös oräkneliga pussel, samla in bevis och följ en mystisk predikant för att ta reda på vad som faktiskt hände med alla försvunna personer. Fortsätt jakten på den demoniska prästen och avslöja de hemligheter som gömmer sig i dimmiga Ravenwood Park!