Endless Legend - Shadows
En mardröm från historien, Forgotten, är en fraktion som alla andra trodde var försvunna eller döda. Mot sin vilja formades de till ett sammanbundet samhälle av våldsamma och klentrogna överlevare efter att ha spenderat de sista åren av kataklysmen på Aurigas yta. Nu när sprickor i deras samhälle har lett till att en utbrytargrupp förklarat sig självständiga riskerar Forgotten allt i hopp om att andra fraktioner accepterar dem – eller går ner på knä framför dem. Forgotten är mästare på bedrägeri, infiltration och sabotage – deras ankomst bland Aurigas fraktioner kommer att förändra allt.