Endless Legend - Inferno
NY VULKANISK TERRÄNG Lavaterrängen är ogästvänlig, men det den saknar i matväg tar den istället igen i industri, vetenskap eller aska. Det är en tuff startposition för de flesta arter, men utnyttjar man den rätt kan den snabbt förvandla medelstora städer till mäktiga produktionscentra. Till dessa nya vildmarker lägger vi även in ”Volcanic Anomalies” som gör det än mer lockande att ge sig ut till dessa karga helvetesmarker.