End of Zoe
Spela som en tidigare osedd medlem i familjen Baker i ett chockerande extrakapitel i skräckberättelsen. Upplev ännu mer överlevnadsskräck och slåss med dina bara händer mot fruktansvärda varelser i träsken kring Bakers hem. Upptäck Zoes slutliga öde och bli vittne till hur Baker-familjens tragedi slutar. Obs! Detta innehåll ingår i Season Pass, Deluxe Edition och Gold Edition. Spelare som redan har någon av dessa versioner bör se till att inte göra dubbla inköp.