En familjeangelägenhet
I ”En familjeangelägenhet”, som utspelar sig innan händelserna i Arkham Asylum, iklär du dig rollen som Batgirl och jobbar ihop med Robin för att rädda din far – polismästare Gordon – ur en vettvillings fälla. På ett nedlagt nöjesfält vid Gothams kust måste Batgirl och Robin överkomma många hinder för att rädda Barbaras far och undvika att bli offer för Jokerns illvilliga plan. Batgirl, som tränats av Batman, kombinerar skoningslösa färdigheter i strid med hackarkunskaper utan motstycke för att krossa sina fiender, kontrollera föremål och lösa gåtor. Utforska det kusliga Seagate Amusement Park i detta actionladdade äventyr som kulminerar i den ultimata uppgörelsen mellan gott, ont och de mentalsjuka.