En Character Edit Voucher (gratis)
Character Edit Vouchers låter dig byta utseende på din jägare en gång per kupong. Använd kupongen på skärmen där du väljer sparfil för att redigera utseendet på en befintlig jägare. Obs! Du kan inte byta namn på din jägare. Det här tillägget innehåller: - Character Edit Voucher (1, gratis) Obs! - Du kan bara få det här tilläggsinnehållet en gång. - Kupongen förbrukas när du sparar din redigerade karaktär. - Du kan byta frisyr, ögonbrynsfärg, ansiktsbehåring, smink och kläder från din Item Box utan att använda någon kupong.