Empire of Sin - Make It Count
Det finns fler än ett sätt att bygga ett imperium på! Make It Count är den första stora expansionen för Empire of Sin, med en ny spelbar boss i Chicagos skurkgalleri: Maxim Zelnick, ”Maffians fixare”. Zelnick har med sig nya stridsförmågor, talanger och en mängd sätt att expandera ditt imperium. Han anländer tillsammans med gangsteryrket fixare, ocker, nya uppdrag, vapen, händelser och mycket mer.