Empire of Sin - Deluxe Pack
Deluxe Pack ger spelare innehållet från Deluxe Edition, som inkluderar fyra unika rekryteringsbara gangsters, Golden Weapon Set och en unik avrättningsanimation till din bosskaraktär: Curb Stomp Execution.