Emet
Läk som en doktor och kämpa som en demon. Emergency Medical Evacuation Technician-drönare har använts vid katastrofer för att hjälpa folk i nöd. Drönarna är pålitliga läkarmaskiner och inte utformade för strid. Emet har fått en dödskommando-kärna av Jack, vilken gör honom till en tillgång i jakten, och lite galen.