Elises snowboard och mer
SSX är tillbaka och det är även fanfavoriten Elise Riggs, som återvänder till snowboardingen efter en lyckad karriär som skådespelerska. Lägg till det här kanadensiska bombnedslaget i ditt lag och besegra världens dödligaste nedfarter på en nivå 6 Ultimatesnowboard. Använd en speciell snowboardbonus under dina åk, och utvecklas snabbare och tjäna SSX-credits tack vare en nivå 4 GeoTag.