Edit Parts - Equipment 5
Den manliga och kvinnliga utrustningen kommer att bli valbar när karaktärer skapas i "Edit Mode". *Tillagd utrustning ・Scale Armor Set (för män och kvinnor) ・Military Officer Set (för män) ・Vermillion Armor Set (för kvinnor) ・Civil Servant Set (för män) ・Divine Priestess Set (för kvinnor)