Edit Parts - Equipment 4
Den manliga och kvinnliga utrustningen kommer att bli valbar när karaktärer skapas i "Edit Mode". * Tillagd utrustning ・Court Official Set (för män) ・Flower Princess Set (för kvinnor) ・Leather Armor Set (för män och kvinnor)