Edit Parts - Equipment 3
Den manliga och kvinnliga utrustningen kommer att bli valbar när karaktärer skapas i "Edit Mode". * Tillagd utrustning ・Courageous Officer Set (för män) ・Battle Carapace (för kvinnor) ・Shell Armor Set (för män) ・Steel Blue Set (för kvinnor)