Edit Parts - Equipment 1
Den manliga och kvinnliga utrustningen kommer att bli valbar när karaktärer skapas i "Edit Mode". * Tillagd utrustning ・Water God Rapids Set (för män) ・Water Goddess Torrent Set (för kvinnor) ・Elegant Swordsman Set (för män) ・Elegant Swordswoman Set (för kvinnor)