Edge of the World
Ta dig an episka nya uppdrag! Ge dig ut på nya äventyr och upptäck historier som tar dig till fantastiska nya platser i civilisationens utkant i Edge of the World, en omfattande ny expansion för det BAFTA-nominerade spelet. Med följer tre helt nya minikampanjer med nio nya uppdrag, exotiska platser, två nya spelbara klasser med unika riddjur samt vapnet kejserlig chocklans!