Eddie, snowboard och mer
Den helt unike Eddie Wachowski gör ett triumferande återtåg i SSX-världen, beväpnad med den välkända afro och okonventionella personlighet som gjorde honom till en kultfavorit i tidigare SSX-spel. Eddie har en känsla för stil och dramatik som bara han kan leverera, och han tar med sig en nivå 6 Ultimatesnowboard, en speciell snowboardbonus och en nivå 4 GeoTag som kan hjälpa dig att utvecklas snabbare, så han är ett perfekt tillskott i ditt lag.