Echo Six Expansion Pack 1
"Tre nya tuffa Spec Ops-uppdrag. Efter uppgifter från Jill Valentine fortsätter elitstyrkan Echo Six jakten på det avgörande beviset som kommer att visa på Umbrellas skuld till virusutbrottet i Raccoon City. Det kaos som har tagit över staden innebär en brutal kamp för överlevnad. Varje medlem i styrkan måste använda sina specialkunskaper i striden för att säkerställa att uppdragen lyckas. Uppdragen tar dig genom hela staden. Först stadshuset och livsfarliga krypskyttar från USS, därefter Umbrellas hemliga underjordiska näste och ett brutalt möte med Nemesis, och slutligen genom stadens kloaker och ett desperat räddningsuppdrag och en flykt från G-Birkin. "