DYNASTY WARRIORS 9: Zhao Yuns "Racing Suit Costume"
Det här innehållet tas bort den 31 december 2024. Du kan fortfarande använda det innehåll du har köpt. En ny dräkt till Zhao Yun "Racing Suit Costume" blir tillgänglig. ▼Användning: Välj Gallery - Characters på titelskärmen och välj sedan karaktären. Välj Regular Costume under Change Costume. Det går även att göra från spelets Hideaways. Där väljer du Change Costume följt av Regular Costume, sedan väljer du karaktären. Oavsett metod måste du ha kommit tillräckligt långt i spelet för att ha låst upp karaktären.