TechlandAction och äventyrRollspel
Tilldelat över 50 utmärkelser och nomineringar, uppskattat av flera miljoner spelare världen över. Dying Light: Enhanced Edition är själva definitionen av ett postapokalyptiskt zombiespel med en öppen värld. Nu görs spelet tillgängligt i komplett format som tar spelupplevelsen till helt nya höjder. DYING LIGHT FÖRBÄTTRAT Större, bättre och mer spännande än någonsin. Upplev den definitiva versionen av Dying Light med massvis av spelförbättringar. Leta efter resurser, tillverka vapen och gör allt du kan för att överleva i en stad härjad av ett zombievirus. DYING LIGHT: THE FOLLOWING En stor expansion som introducerar nya öppna områden och buggybilar som kan modifieras. Förvandla dem till farliga vapen och ta reda på Children of the Sun-sektens hemligheter! SEASON PASS MED MERA Allt innehåll från första året efter spelets lansering, inklusive flerspelarläget "Be The Zombie" och "The Bozak Horde", fler uppdrag, exklusiva föremål och mer därtill. GRATIS DLC: 10-IN-12 Löpande uppdateringar som försett spelet med nya kartor och uppdrag, spellägen, fiender och unika föremål i spelet – helt gratis!